Case Kalaneuvos

Kalaneuvos kasvattaa ymmärrystään markkinoiden ja kuluttajien tarpeista

Projektissa yhdistettiin eri lähteistä ja tutkimuksestamme saatua tietoa kokonaiskuvan muodostamiseksi kalamarkkinasta. Selvitimme markkinan kokoa eri kanavissa, markkinan rakennetta ja asiakkaamme asemaa markkinalla.

Segmentoimme kuluttajat tunnistaaksemme eri kuluttajaryhmien tarpeet ja toiveet, sekä suhtautumisen kalatuotteisiin. Saimme tärkeää tietoa mm. nuorten suhteesta kalaan ja toimme esiin kalan käyttöön liittyviä esteitä ja haasteita.

”Tutkimus avasi aivan uuden näkymän kokonais-markkinaan auttaen ymmärtämään asemaamme siinä. Markkinoinnin ja myynnin lisäksi myös tuotekehitys sai uusia ideoita ja aihioita työnsä tueksi.”

Hans-Mikael Helenius • Kalaneuvos Oy
Toimitusjohtaja

Muita asiakkaitamme

Asiakastarinat