Case Olvi

Markkinajohtajaksi noussut Olvi haluaa pitää asemansa

Sandels on oluiden markkinajohtaja ja sellaisena se halutaan pitää. Mikään ei ole kuitenkaan pysyvää, joten muutoksia kuluttajan asenteissa ja käyttäytymisessä on kyettävä ennakoimaan ajoissa. Tässä työssä supercrush on ollut Olvin apuna vuodesta 2020 niin Suomessa kuin myös Baltian markkinoilla.

“Alkuun mietimme onko supercrush liian pieni toimija tarpeisiimme, mutta yhteistyö on toiminut hyvin ja laajentunut myös muihin tuoteryhmiin ja markkinoille, joilla toimimme. Tutkimustulosten lisäksi arvostamme myös mielipiteitä ja näkemyksiä, joita supercrush meille suoraan ja ennakkoluulottomasti tarjoaa.”

Markkinointijohtaja  • Olvi Oyj

Muita asiakkaitamme

Asiakastarinat